Nieuws uit Cannes! In de categorie Mobile, die de voorbije jaren steeds nadrukkelijker centraal kwam te staan en waar technologie de plak zwaait, heeft de jury onder leiding van Joanna Monteiro (FCB) innovatie en gebruikerservaring bekroond door de Grand Prix toe te wijzen aan Google Cardboard. Virtuele werkelijkheid binnen handbereik! Ook België juicht, met de Silver Lion voor DDB Brussels met een campagne voor Base. Kijkt u zelf even:
Grand-Prix : Google Cardboard
1 SILVER LION voor DDB Brussels en Base
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]