DDB Brussels bedacht een bedankingsspot voor alle deelnemers van De Warmste Week. Bijna heel Vlaanderen dus. Want het was weer een recordeditie. Er werden maar liefst 1.986 goede doelen (344 meer dan vorig jaar) geregistreerd waarvoor mensen acties konden organiseren. Die ongeziene hoeveelheid vertaalde DDB Brussels in een tv-spot met exact dat aantal champagneglazen.
In de 50” tv-spot word je meegenomen langs de handmatig gecreëerde houten constructie waar alle glazen klinken op het nieuwe jaar. Voor die installatie zorgde Tanker, dat met behulp van een elektrisch autootje de glazen in beweging zette. De regie was in handen van Raf Wathion.
Credits
Campaign: De Warmste Week slotspot
Client: VRT
Client contacts: Jan Van Biesen, Floris Nieuwdorp, Witse Van Rillaer
Agency: DDB Brussels
Creative Director: Odin Saillé, Dieter De Ridder
Creative: Jolien Elegeert
Account management: Silvie Erzeel
Strategy: Philippe Gerin
TV producer: Erik Van Overloop
Production Company: Czar.be
Director: Raf Wathion
Executive Producer: Eurydice Gysel
Producer: Rien Behaeghe
DOP: Kris Vandegoor
Installation, set dressing: Tanker
Offline, Online Editor: Robin De Praetere
Grading: Kene Illegems
Post Producer: Bieke De Keersmaecker
Soundmix: Sonhouse
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]