Andreas Vanhoutte vervoegt zich bij DDB Brussels als digital producer. Vanhoutte werkte tot voor kort voor Boondoggle, waar hij 2,5 jaar aan de slag was als project manager op verschillende klanten zoals NATO, OVAM, Santander, Unilever, Primagaz, Eleven Sports, Defensie, Oxfam en Vlajo. In zijn vrije tijd houdt hij zich bezig met performance marketing. “En het is net die combinatie die ik zo interessant vind,” vertelt Dieter De Ridder, creative director bij DDB Brussels. “Hybriede figuren zijn verrijkend voor een bureau, vind ik persoonlijk. Daarmee haal je meteen twee keer zoveel kennis in huis. Ze hebben ook vaak een andere kijk op ons vak. En Andreas beantwoordt perfect aan dit profiel.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]