Andreas Vanhoutte vervoegt zich bij DDB Brussels als digital producer. Vanhoutte werkte tot voor kort voor Boondoggle, waar hij 2,5 jaar aan de slag was als project manager op verschillende klanten zoals NATO, OVAM, Santander, Unilever, Primagaz, Eleven Sports, Defensie, Oxfam en Vlajo. In zijn vrije tijd houdt hij zich bezig met performance marketing. “En het is net die combinatie die ik zo interessant vind,” vertelt Dieter De Ridder, creative director bij DDB Brussels. “Hybriede figuren zijn verrijkend voor een bureau, vind ik persoonlijk. Daarmee haal je meteen twee keer zoveel kennis in huis. Ze hebben ook vaak een andere kijk op ons vak. En Andreas beantwoordt perfect aan dit profiel.”

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





