Andreas Vanhoutte vervoegt zich bij DDB Brussels als digital producer. Vanhoutte werkte tot voor kort voor Boondoggle, waar hij 2,5 jaar aan de slag was als project manager op verschillende klanten zoals NATO, OVAM, Santander, Unilever, Primagaz, Eleven Sports, Defensie, Oxfam en Vlajo. In zijn vrije tijd houdt hij zich bezig met performance marketing. “En het is net die combinatie die ik zo interessant vind,” vertelt Dieter De Ridder, creative director bij DDB Brussels. “Hybriede figuren zijn verrijkend voor een bureau, vind ik persoonlijk. Daarmee haal je meteen twee keer zoveel kennis in huis. Ze hebben ook vaak een andere kijk op ons vak. En Andreas beantwoordt perfect aan dit profiel.”
MEDIA BUYER & PLANNER bij Lidl
Overzicht Lidl wil de favoriete supermarkt van België en Luxemburg worden. En we […]
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]