In de aanloop van De Warmste Week bedacht DDB Brussels een nieuwe gadget om de Warmathon te promoten. De Warmathon vindt dit jaar niet alleen in een extra gemeente plaats, maar je kan ook voor het eerst lopen voor een goed doel naar jouw keuze. Van het inschrijvingsgeld gaat dit jaar 15 euro naar het goede doel dat deelnemers persoonlijk opgeven. Het lopen gaat dus extra vlot, want jouw ‘afzien’ is niets vergeleken met het ‘afzien’ van een kankerpatiënt(e) of pakweg een asielkat. Daarom bedacht DDB samen met Studio Brussel ‘de Motiveters’, een paar veters die je eraan herinneren dat afzien voor het goede doel geen zeer doet. De Motiveters maken lopers zichtbaar tijdens hun trainingen voor De Warmathon. Ze zijn een constante reminder waarom je 's avonds in het donker nog gaat lopen. De verters tonen je eindeloze inzet voor het goede doel, het hele jaar door. Na de online inschrijving kan je je gratis Motiveters afhalen op het event zelf. Zodat telkens je naar beneden kijkt, je je tweede adem zal vinden.
Credits:
Client: Studio Brussel
Contact: Jan Van Biesen, Floris Nieuwdorp, Witse Van Rillaer
Agency: DDB Brussels
CD: Odin Saillé, Dieter De Ridder
Creation & Art direction: Jolien Elegeert
Copy: Kenn Van Lijsebeth, Tom Jacobs
Design packaging: Sven Verfaille
Production: Plan 78
Account team: Annelies Nyns, Margaux Mariens
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]