Een stand op de Boekenbeurs dit jaar was ongetwijfeld die van Bol.com. De Nederlandse bestelsite verkocht er geen boeken, maar ‘vakantiesfeer’. Tussen al de papieren standen opteerde DDB Brussels om er de Kobo e-reader te promoten op een opvallend paradijselijke manier.
Gemiddeld nemen Belgen twee boeken mee in hun bagage als ze op vakantie gaan. Met een Kobo e-reader is dat een pak meer. Met zo’n toestel kan je liefst 3.000 boeken lezen, goed voor 6,8 jaar reisplezier. DDB illustreerde dat met een prachtige stand vol palmbomen, een heuse waterval en strandstoelen vergezeld van een e-reader, waardoor het vaak minutenlang aanschuiven was om een exemplaar uit te proberen. De stand van Bol.com behoorde tot een van de drukstbezochte standen op de beurs. In totaal ontving de Boekenbeurs in Antwerp Expo 153.000 bezoekers.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]