DDB speelt in op wisselvallig weer voor IKEA

We beleven een heuse Belgische voorzomer met zalige temperaturen. Daarom bedacht DDB Brussels een top topical outdoor campagne voor IKEA waarin iedereen opgeroepen wordt nu volop te genieten van dit mooie weer, voor het te laat is.
In België gaat de zomer namelijk zo snel voorbij dat je niet mag wachten om de ligstoelen en barbecues uit het stoffige tuinhuis te halen. Vanuit dit eenvoudig inzicht, gaan IKEA en DDB over tot een outdoor-campagne met een grafisch originele invulling. Een grijze en regenachtige Belgische lucht en een kleine zomerse hint voorspellen perfect hoe onze zomer er zal uitzien.
Credits
Campaign : Outdoor range – Don’t miss the summer
Client : IKEA Belgium
Contacts : Miguel Aguza, Peter Jongert
Agency : DDB Brussels
CD : Dieter De Ridder
Creation : Antoinette Ribas & Gregory Ginterdaele
Account team : Francis Lippens, Annelies Nyns & Maria-Laura Laubenthal
Graphic designers: Benjamin Hiffe, Sven Verfaille

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


