We beleven een heuse Belgische voorzomer met zalige temperaturen. Daarom bedacht DDB Brussels een top topical outdoor campagne voor IKEA waarin iedereen opgeroepen wordt nu volop te genieten van dit mooie weer, voor het te laat is.
In België gaat de zomer namelijk zo snel voorbij dat je niet mag wachten om de ligstoelen en barbecues uit het stoffige tuinhuis te halen. Vanuit dit eenvoudig inzicht, gaan IKEA en DDB over tot een outdoor-campagne met een grafisch originele invulling. Een grijze en regenachtige Belgische lucht en een kleine zomerse hint voorspellen perfect hoe onze zomer er zal uitzien.
Credits
Campaign : Outdoor range – Don’t miss the summer
Client : IKEA Belgium
Contacts : Miguel Aguza, Peter Jongert
Agency : DDB Brussels
CD : Dieter De Ridder
Creation : Antoinette Ribas & Gregory Ginterdaele
Account team : Francis Lippens, Annelies Nyns & Maria-Laura Laubenthal
Graphic designers: Benjamin Hiffe, Sven Verfaille
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]