
Andy Coomans, oprichter van communicatiebureau NMG uit Aarschot, wil ondernemerschap stimuleren door zijn ervaringen te delen in een praktisch inzetbaar boek: ‘Van zelfstandige naar ondernemer in 15 uitdagingen’. « Bedrijven die morgen sterk willen staan, moeten inzetten op een verhaal van uniciteit en meerwaarde. De consument is ofwel op zoek naar beleving, of koopt puur op prijs, » verduidelijkt Coomans. « Als organisatie moet je beseffen waar je klant naar op zoek is en hier slim op inzetten. »

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]