PUB-abonnees gratis naar Film Fest Gent?

Crea / News

Film Fest GentVoor het zesde jaar op rij geeft het Gentse communicatiebureau De Blauwe Peer vorm aan het filmfestival in Gent, beter bekend als Film Fest Gent. Het festival opende dinsdag 9 oktober en loopt nog tot 19 oktober. Dit jaar ligt de focus op de Hongaarse cinema, en een terugblik op het glorieus verleden van het iets minder gekende filmland. Als campagnebeeld werd de Hongaarse actrice Dorota Segda verkozen. De Blauwe Peer stroomlijnt de communicatie voor alle evenementen van het festival.
Film Fest GentIn 2013 won De Blauwe Peer het volledige communicatiebudget voor het Internationaal Filmgebeuren van Vlaanderen Gent. Een naamsverandering naar Film Fest Gent, een nieuw logo en een nadrukkelijke aanwezigheid in het Gentse stadsbeeld waren de eerste uitingen van de nieuwe stijl. Naast de Beer van Berlijn en de leeuw van Venetië kreeg Film Fest Gent ook zijn karakterkop. Het paard in het logo verwijst naar de ‘Lumière Projector’ met de paardjes die lange tijd (en in tal van verschijningsvormen) symbool stonden voor het Gentse festival. Zes jaar later kunnen we stellen dat deze visuele vertalingen vaste waarden zijn geworden.
Voor de evenementiële kant van de zaak werkt Film Fest Gent samen met Fast Forward. Dat bureau maakte overigens van de opening van Film Fest Gent 2018 gebruik om uit te pakken met een nieuwe huisstijl.
Maar genoeg om de pot gedraaid: heeft u het bovenstaande goed gelezen? Zet het jaartal waarin De Blauwe Peer het volledige communicatiebudget van het Gentse festival won in een mail en stuur die naar redactie@pub.be met als onderwerp 'Film Fest Gent'. U kunt er een ticket voor het festival mee winnen...