De bredere kijk van Attentia

Bowling realiseerde in opdracht van Attentia een campagne met als belangrijkste doel de verbetering van de naamsbekendheid van het bedrijf. Ook het feit dat Attentia zowel een sociaal secretariaat als een dienst preventie en bescherming op het werk kan aanbieden, is een belangrijke meerwaarde voor HR-professionals. De combinatie van beide diensten zorgt er immers voor dat de klanten een bredere kijk op hun HR-beleid krijgen. De campagne bestaat uit een radiospot, een printcampagne, online banners en veel meer. De eerste golf van de campagne is van start gegaan op 22 februari.
Credits
Klant: Attentia
Adverteerder: Claudia NieuwLand – Norbert Padt
Agency: Bowling
Strategie: Gwenn Nevelsteen
Creative Director: Christophe Ghewy
Creatie en Art Direction: Christophe Ghewy - Marc Thomasset – Sam Sisk
Project management: Sam Sisk – Gwenn Nevelsteen
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]