De bredere kijk van Attentia

Bowling realiseerde in opdracht van Attentia een campagne met als belangrijkste doel de verbetering van de naamsbekendheid van het bedrijf. Ook het feit dat Attentia zowel een sociaal secretariaat als een dienst preventie en bescherming op het werk kan aanbieden, is een belangrijke meerwaarde voor HR-professionals. De combinatie van beide diensten zorgt er immers voor dat de klanten een bredere kijk op hun HR-beleid krijgen. De campagne bestaat uit een radiospot, een printcampagne, online banners en veel meer. De eerste golf van de campagne is van start gegaan op 22 februari.
Credits
Klant: Attentia
Adverteerder: Claudia NieuwLand – Norbert Padt
Agency: Bowling
Strategie: Gwenn Nevelsteen
Creative Director: Christophe Ghewy
Creatie en Art Direction: Christophe Ghewy - Marc Thomasset – Sam Sisk
Project management: Sam Sisk – Gwenn Nevelsteen

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



