De ene adblocker gaat, de andere komt...


Peace, een adblocker die ook in ons land heel populair was, is sinds eind vorige week niet meer beschikbaar. Volgens de maker, Marco Arment, treft de adblocker bedrijven die van reclame (moeten) leven. "It just doesn't feel good," verantwoordt Marco Arment zijn beslissing om de app uit circulatie te halen op zijn website. Blokkeerde zijn adblocker sites waarmee hij zelf (via advertenties) geld verdiende? Hoe dan ook: de ene zijn dood is de andere zijn brood. De plaats van Peace is intussen ingenomen door andere adblockers...
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]