Een nieuw bureau maakt zijn entrée in het land der Belgische reclame: Intergalactic. De man achter de schermen is er een wiens naam verre van onbekend in de oren klinkt: Gilles de Boncourt. Zo is hij onder meer art director geweest bij reclamebureaus als TBWA, Duval Guillaume, Publicis, Famous en Boondoggle en richtte hij eind 2014 Eric & Gilles Worldwide op, waarvoor hij samen werkte met grote namen als de Nationale Loterij en het Rode Kruis.
Het nieuwe reclamebureau Intergalactic verenigt een brede waaier van diensten, waaronder strategie, conceptualisering, webdesign, fotografie, productie… Iedere professioneel heeft er zijn eigen competentie en brengt er zo zijn eigen energie. De slogan is dan ook niet voor niets "promoting humanity".
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]