De Euro Effie Awards, de jaarlijkse uitreiking voor de marketing- en communicatiesector, zijn weer officieel geopend. Iedere campagne die uitgerold werd in twee of meer Europese markten in 2016 mag nu worden ingezonden.
Voor dit jaar werden er twee nieuwe categorieën toegevoegd: Branded Content en Carpe Diem. De volledige lijst van categorieën en de verklaringen ervan vindt u hier. Daarnaast zal ook de Positive Change Effie Awards, een multinationaal programma uitgevoerd in samenwerking met het World Economic Forum om bedrijfsbijdragen aan sociale- en milieukwesties te erkennen, voor de eerste keer uitgereikt worden. Ten slotte zal er ook een speciale award, gesponsord door FEPE International, uitgereikt worden voor de beste Out-of-Home media.
De jurering zal gebeuren in twee rondes. De eerste ronde zal uitsluitend online verlopen en zal rekening houden met de strategie, de marktinzichten, de keuze en het gebruik van marketingcommunicatie en de resultaten. Tijdens de tweede ronde in Brussel zal de jury bij elkaar komen om de cases en het creatieve materiaal te evalueren. Kandidaten hebben tot en met woensdag 24 mei (15u00) de tijd om hun cases in te dienen. De prijzen zullen officieëel uitgereikt worden tijdens het Awards Gala in Brussel op 17 oktober 2017.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]