Tijdens Open Monumentendag op 8 september hield Braxatorium Parcensis Brewery haar eerste bier Libertus boven de doopvont. Met deze nieuwe brouwerij neemt de indrukwekkende Abdij van Park in Heverlee haar middeleeuwse brouw-traditie terug op. Brouwer Joris Brams en De Facto Image Building sloegen de handen in elkaar voor een eigentijdse marktrelease van Libertus.
De Facto Image Building bedacht een scenario om de rijke (brouwer)geschiedenis van de abdijtot leven te brengen. De paters Norbertijnen leverden vaten vol verhalen om uit te tappen. Het etiket van elk Libertus-bierflesje staat bol van de symboliek. Met de augmented reality app SnapPress bracht De Facto Image Building elk symbool en achterliggend verhaal tot leven. Productie en implementatie ervan gebeurden volledig inhouse. Benieuwd welke verhalen er achter het bieretiket schuilen? Bekijk het filmpje hieronder. Santé!
Credits
Client: Braxatorium Parcensis
Contact: Joris Brams
Bureau: De Facto Image Building
Account director: Liesbet Holemans
Creatie: Michiel D'Haeze
Video-productie: De Facto Image Building
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]