Tijdens Open Monumentendag op 8 september hield Braxatorium Parcensis Brewery haar eerste bier Libertus boven de doopvont. Met deze nieuwe brouwerij neemt de indrukwekkende Abdij van Park in Heverlee haar middeleeuwse brouw-traditie terug op. Brouwer Joris Brams en De Facto Image Building sloegen de handen in elkaar voor een eigentijdse marktrelease van Libertus.
De Facto Image Building bedacht een scenario om de rijke (brouwer)geschiedenis van de abdijtot leven te brengen. De paters Norbertijnen leverden vaten vol verhalen om uit te tappen. Het etiket van elk Libertus-bierflesje staat bol van de symboliek. Met de augmented reality app SnapPress bracht De Facto Image Building elk symbool en achterliggend verhaal tot leven. Productie en implementatie ervan gebeurden volledig inhouse. Benieuwd welke verhalen er achter het bieretiket schuilen? Bekijk het filmpje hieronder. Santé!
Credits
Client: Braxatorium Parcensis
Contact: Joris Brams
Bureau: De Facto Image Building
Account director: Liesbet Holemans
Creatie: Michiel D'Haeze
Video-productie: De Facto Image Building
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]