Jury OOH Kings Awards 2016 is bekend

ooh kings awards (1)

Awards / News

OOH Kings

Clear Channel en JCDecaux stelden vandaag de jury van experten voor, afkomstig uit creatieve en medibureaus, OOH-specialisten en adverteerders, die de inzendingen voor de OOH Kings Awards zullen beoordelen. Ter herinnering, de OOH Kings belonen OOH-campagnes die tussen 1 januari en 31 december 2016 geafficheerd worden, binnen drie categorieën: Creativity, Planning en Efficiency.

Mediabureaus zullen door Thierry Brynaert, CEO bij MEC Belgium en Tom Van Hoof, General Manager bij Initiative, vertegenwoordigd worden. Naast hen, aan adverteerderskant, zullen Aline Hoffman, Head of Adverstising bij Renault en Frank Penne, Marketing Director Hypermarkets bij Carrefour Belgium aanwezig zijn. Bij de creatieve bureaus, zal de jury de eer hebben om Joost Berends, Founding Partner and Creative Director bij mortierbrigade en Odin Sallié, Creative Director bij DDB Brussels te verwelkomen. Thomas De Greef, Commercial Director bij Kinetic Belgium, zal deze jury van 7 personen met zijn expertise en zijn grote ervaring in de OOH sector vervolledigen.

Het voorzitterschap van de jury zal door 3 duo’s van voorzitters volgens hun expertisedomein waargenomen worden: Joost Berends en Odin Sallié (Kings of Creativity), Thierry Brynaert en Tom Van Hoof (Kings of Planning) en Aline Hoffman en Frank Penne (Kings of Efficiency).

De jury zal midden januari 2017 de inzendingen voor Kings of Creativity evalueren. Vervolgens zullen ze eind maart 2017 voor de Kings of Planning en Kings of Efficiency bijeenkomen.

Meer info over het reglement en de inschrijvingen vindt u hier.