De kracht van het engagement
Het monitoringsbedrijf The Wit en het analysetook Page karma brengen dezelfde vaststelling onder de aandacht: wanneer je kijkt naar de activiteit van de Frantalige TV-zenders op Facebook, dan komt de RTBF als grote winnaar naar voren. En dit zowel wat het aantal volgers als hun betrokkenheid betreft. Bepaalde content leende zich al zeer goed voor het sociale netwerk, en het lijkt er nu ook op dat de openbare omroep een inspanning levert in die richting. Maar wat zal het uiteindelijk opleveren?
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]