DE KWEKERIJ BREIDT UIT

De Gentse creatieve studio De Kwekerij, in 2015 opgericht door Barbara Vandenberghe aka Vandekonijnen, heeft een stevige reputatie opgebouwd met werk voor onder meer Lampiris, Jim Mobile, MIVB, Lidl en NMBS. Naast een frisse illustratiestijl valt De Kwekerij op met animatie en craft; tastbare sets voor frisse televisiespots en online content.
Omdat steeds meer adverteerders voor de stijl van De Kwekerij kiezen, kon de creatieve en organisatorische versterking niet uitblijven. Naast regisseur Tim Blancke en senior designers Stefani Servaege en Nina Swaans vulde jr. designer Marthe Hespel de kweekvijver in 2017 aan. De nieuwste aanwinst is Mien Smet, die met haar ervaring als traffic planner bij Famous, These Days en The Back Room de verdere groei in goede banen zal leiden. Met veel goesting bouwen ze De Kwekerij verder uit om nieuwe verhalen tot leven te brengen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]