De Gentse creatieve studio De Kwekerij, in 2015 opgericht door Barbara Vandenberghe aka Vandekonijnen, heeft een stevige reputatie opgebouwd met werk voor onder meer Lampiris, Jim Mobile, MIVB, Lidl en NMBS. Naast een frisse illustratiestijl valt De Kwekerij op met animatie en craft; tastbare sets voor frisse televisiespots en online content.
Omdat steeds meer adverteerders voor de stijl van De Kwekerij kiezen, kon de creatieve en organisatorische versterking niet uitblijven. Naast regisseur Tim Blancke en senior designers Stefani Servaege en Nina Swaans vulde jr. designer Marthe Hespel de kweekvijver in 2017 aan. De nieuwste aanwinst is Mien Smet, die met haar ervaring als traffic planner bij Famous, These Days en The Back Room de verdere groei in goede banen zal leiden. Met veel goesting bouwen ze De Kwekerij verder uit om nieuwe verhalen tot leven te brengen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]