DE KWEKERIJ BREIDT UIT

De Gentse creatieve studio De Kwekerij, in 2015 opgericht door Barbara Vandenberghe aka Vandekonijnen, heeft een stevige reputatie opgebouwd met werk voor onder meer Lampiris, Jim Mobile, MIVB, Lidl en NMBS. Naast een frisse illustratiestijl valt De Kwekerij op met animatie en craft; tastbare sets voor frisse televisiespots en online content.
Omdat steeds meer adverteerders voor de stijl van De Kwekerij kiezen, kon de creatieve en organisatorische versterking niet uitblijven. Naast regisseur Tim Blancke en senior designers Stefani Servaege en Nina Swaans vulde jr. designer Marthe Hespel de kweekvijver in 2017 aan. De nieuwste aanwinst is Mien Smet, die met haar ervaring als traffic planner bij Famous, These Days en The Back Room de verdere groei in goede banen zal leiden. Met veel goesting bouwen ze De Kwekerij verder uit om nieuwe verhalen tot leven te brengen.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


