Met haar reisinfotoepassingen wil De Lijn het haar reizigers zo eenvoudig mogelijk maken om de bus of de tram te nemen. Om dat in de verf te zetten, lanceerde Famous een nieuwe servicecampagne, waarmee het reclamebureau de beleving van een tram-of busrit centraal stelt. Zo laten de verschillende reisinfotoepassingen de reiziger toe zich in te leven in een geweldige filmscène of de jaren ’90, met bijhorende Buffalo-schoenen, blote buiken en uiteraard de in de toen uitermate populaire Vlaamse boysband Get Ready. Zij verschijnen in de bus om hun hit Diep te zingen, waarna de reiziger opschrikt omdat hij een alarm krijgt dat hij moet afstappen.
De campagne bestaat uit twee televisiespots, en ook de radiospots en de printcampagne zetten de afstapwaarschuwing op een ludieke manier in de verf.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]