De Love Campaign van Anouk Lemm, jr. creative bij Air Brussels

Creative Belgium lanceerde op Valentijn een nieuwe reeks Love Campaigns. De serie van 5 films zet het werk en de mensen in de kijker achter campagnes die in de running zouden kunnen of moeten zijn voor de Creative Belgium Awards.
De tweede in rij: Anouk Lemm, jr. creative bij Air Brussels. Zij deelt haar liefde voor “The Goose Liver Game” van Mutant voor Wakker Dier.
De films, geproduceerd door Aka De Mensen met de steun van Clear Channel, zijn te bekijken via de socialmediakanalen van Creative Belgium.
Dit bericht op Instagram bekijken
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]