De love campaign van Arnaud Pitz

De website van Creative Belgium zet elke week een campagne in de bloemetjes, gekozen door iemand uit de creatieve sector, maar wél steeds van de hand van een concurrend bureau. Onder het motto: “Yes, I wish I’d done that!” Deze week is het de beurt aan Arnaud Pitz, creative director bij BBDO. Hij koos de campagne Stardust for Bowie, gemaakt door DDB voor Studio Brussel, als “love campaign” van het jaar 2016.
U heeft zelf een love campagne? Stuur die nu in voor de Creative Belgium Awards 2017.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]