De love campaign van Cedric Engels

Het wordt een traditie… sinds Creative Belgium zijn rebranding heeft doorgevoerd zijn er vanaf 14 februari alweer de love campaigns. Collega’s feliciteren elkaar met werk waarvan ze zelf wilden dat ze het gemaakt hadden en volgens hen een hoedje verdient op 24 mei in het casino van Knokke tijdens de Creative Belgium Awards.
De eerste love campaign is er een van Cedric Engels, co-founder en sound director van Sonhouse. Hij koos voor IT'S OK, een werkje van bureau Akqa voor OAKLEY. De muziek voor die campagne komt trouwens van de Belgische componisten Gregory Caron en Hannes De Maeyer.
https://www.youtube.com/watch?v=dxegjkqojGg
Credits:
Client: Oakley
Agency: Akqa
Creative Director: Peter lund, Nicolai Smith
Producer: Quentin Bernard
Production Company: Wanda
Director an DP: Michael Lawrence
Executive Producer: Olivier Dubocage, Romain Cavagnac
Line Producer: Thierry Betas
Post Producer: Thomas Cornet
Music Composers: Gregory Caron, Hannes de Maeyer
Singer: Krystle Warren
Editor: Nicolas larrouquere
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]