De love campaign van Emily Rammant

Crea / News

Emily RammantHet wordt een traditie…  sinds Creative Belgium zijn rebranding heeft doorgevoerd zijn er vanaf 14 februari alweer de love campaigns. Collega’s feliciteren elkaar met werk waarvan ze zelf wilden dat ze het gemaakt hadden en volgens hen een hoedje verdient op 24 mei in het casino van Knokke tijdens de Creative Belgium Awards.
finally mortierbrigadeFinally van Mortierbrigade voor Pink Ribbon is de love campaign van Emily Rammant, production director bij FamousGrey. Ze typeert de campagne, gemaakt door enkele vrouwelijke creatieven van het bureau samen met een jonge cineaste van Czar Nederland, als broos en geloofwaardig.

Credits:
Client: Pink Ribbon
Client contacts: Bettina Geysen, Aimé Van Hecke, Julie Wauters
Agency: mortierbrigade
Creative Directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Art Director: Laurie Lacourt
Copywriter: Zoé de Priester, Catherine Hermans
Head of production: Charlotte Coddens
Strategy: Dorien Mathijssen
Producer: Olivia Naudts
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Studio: Sophie Bayeul
Digital strategy: Laura Deknock
Digital production: mortierbrigade digital manufacture
Social : Jonas Van Bael
Production: Czar.be
Director: Marit Weerheijm
Executive Producer: Eurydice Gysel
Producer: Maarten De Sutter
DOP: Martijn Melis
Art Director: Silke De Rycke
Editor: Robin De Praetere
Grading: Joost Van Kerckhove
Online: Robin De Praetere
Post Producer: Bieke De Keersmaecker
Music: Françoise Hardy – Tous les Garçons et les Filles