De love campaign van Greg Van Buggenhout

In aanloop naar de Creative Belgium Awards 2022 vroeg Creative Belgium in samenwerking met AKA De Mensen zes professionals uit de sector om hun favoriete bekroonde campagne van vorig jaar te delen. De love campaigns zetten ideeën in de kijker die gedachten oproepen als “Ik ben zo jaloers” of “Ik wou dat ik dat gedaan had”. The Breakaway voor Decathlon van BBDO is de love campaign van Greg Van Buggenhout, creative art director bij TBWA. Ontdek hier waarom.
Credits
Client: Bruxelles Mobilité/Brussel Mobiliteit
Contacts: Christine Heine, Charline Barette, Pedro Dos Santos
Agency: MORTIERBRIGADE
CD: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creation: Frédéric Zouag
Creation: Nicolas Gaspart
Strategy: Philippe Gerin
Producer: Tuyen Pham & Hanne Polé
Social Media Manager: Louis Vielle
Design: Patrick Downie
Cross Media Designer / DTP: Cédric Van den Plas
Film Production Company: Fledge
Executive Producer: Roeland Jeangout & Diederik Jeangout
Line Producer: Francis Bosschem
DOP: Maxime Desmet
Director: Sidney Van Wichelen
Montage: Ward Geerts
Soundstudio: Sonhouse
Photographer: Daniil Lavroski
PR & Activation: VO agency
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]