Creative Belgium lanceerde op Valentijn een nieuwe reeks Love Campaigns. De serie van 5 films zet het werk en de mensen in de kijker achter campagnes die in de running zouden kunnen of moeten zijn voor de Creative Belgium Awards.
De derde in rij: Jesse Van Gysel en Ruben Van Maldeghem, creative directors bij Mutant, vertellen waarom ze zo verknocht zijn aan de spot die Mortierbrigade maakte voor Equal Pay Day.
De films, geproduceerd door Aka De Mensen met de steun van Clear Channel, zijn te bekijken via de socialmediakanalen van Creative Belgium.
Dit bericht op Instagram bekijken
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]