Het wordt een traditie… sinds Creative Belgium zijn rebranding heeft doorgevoerd zijn er vanaf 14 februari alweer de love campaigns. Collega’s feliciteren elkaar met werk waarvan ze zelf wilden dat ze het gemaakt hadden en volgens hen een hoedje verdient op 24 mei in het casino van Knokke tijdens de Creative Belgium Awards. Deze reeks love campaigns 2019 werd gemaakt in samenwerking met Hurae.
Make room for passion van DDB voor Ikea is de love campaign van Jesse Van Gysel en Tom Meijer, creative team bij mortierbrigade. Een spot waarin twee ex-kunstschaatsers door de living schaatsen op hun sokken.
Credits:
Client: IKEA Belgium
Contacts: Miguel Aguza, Peter Jongert
Agency: DDB Brussels
CD: Peter Ampe
Creation: Antoinette Ribas & Gregory Ginterdaele
Strategy: Dominique Poncin, Jorian Vanvossel
Account team: Francis Lippens, Annelies Nyns & Maria-Laura Laubenthal
PR – Press Coordinator: Kenn Van Lijsebeth
TV Producer: Brigitte Verduyckt
Production: CZAR
Director: Joe Vanhoutteghem
Producer: Lander Engels
DOP: Nicolas Karakatsanis
Music: Charles Aznavour
Photography: John Stapels
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]