De love campaign van Jesse Van Gysel en Tom Meijer

Crea / News

Jesse Van Gysel & Tom MeijerHet wordt een traditie… sinds Creative Belgium zijn rebranding heeft doorgevoerd zijn er vanaf 14 februari alweer de love campaigns. Collega’s feliciteren elkaar met werk waarvan ze zelf wilden dat ze het gemaakt hadden en volgens hen een hoedje verdient op 24 mei in het casino van Knokke tijdens de Creative Belgium Awards. Deze reeks love campaigns 2019 werd gemaakt in samenwerking met Hurae.
IkeaMake room for passion van DDB voor Ikea is de love campaign van Jesse Van Gysel en Tom Meijer, creative team bij mortierbrigade. Een spot waarin twee ex-kunstschaatsers door de living schaatsen op hun sokken.

Credits:
Client: IKEA Belgium
Contacts: Miguel Aguza, Peter Jongert
Agency: DDB Brussels
CD: Peter Ampe
Creation: Antoinette Ribas & Gregory Ginterdaele
Strategy: Dominique Poncin, Jorian Vanvossel
Account team: Francis Lippens, Annelies Nyns & Maria-Laura Laubenthal
PR – Press Coordinator: Kenn Van Lijsebeth
TV Producer: Brigitte Verduyckt
Production: CZAR
Director: Joe Vanhoutteghem
Producer: Lander Engels
DOP: Nicolas Karakatsanis
Music: Charles Aznavour
Photography: John Stapels