De love campaign van Jesse Van Gysel en Tom Meijer

Het wordt een traditie… sinds Creative Belgium zijn rebranding heeft doorgevoerd zijn er vanaf 14 februari alweer de love campaigns. Collega’s feliciteren elkaar met werk waarvan ze zelf wilden dat ze het gemaakt hadden en volgens hen een hoedje verdient op 24 mei in het casino van Knokke tijdens de Creative Belgium Awards. Deze reeks love campaigns 2019 werd gemaakt in samenwerking met Hurae.
Make room for passion van DDB voor Ikea is de love campaign van Jesse Van Gysel en Tom Meijer, creative team bij mortierbrigade. Een spot waarin twee ex-kunstschaatsers door de living schaatsen op hun sokken.
Credits:
Client: IKEA Belgium
Contacts: Miguel Aguza, Peter Jongert
Agency: DDB Brussels
CD: Peter Ampe
Creation: Antoinette Ribas & Gregory Ginterdaele
Strategy: Dominique Poncin, Jorian Vanvossel
Account team: Francis Lippens, Annelies Nyns & Maria-Laura Laubenthal
PR – Press Coordinator: Kenn Van Lijsebeth
TV Producer: Brigitte Verduyckt
Production: CZAR
Director: Joe Vanhoutteghem
Producer: Lander Engels
DOP: Nicolas Karakatsanis
Music: Charles Aznavour
Photography: John Stapels

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


