Creative Belgium zet met de Love Campaigns elke week een andere campagne in de bloemetjes. Belgische creatieven worden daarbij gevraagd om hun favoriete campagne van 2017 te delen, gemaakt door een van hun collega’s. Elke week kan u een nieuwe love campaign ontdekken op de website van Creative Belgium.
Deze week is het de beurt aan Kate Bellefroid van Wunderman. Zij koos voor De waarheid van Mortierbrigade voor De Standaard als love campaign van het jaar 2017.
Credits:
Client: De Standaard
Client contacts: Emmanuel Naert, Klaartje De Bonnaire
Agency: mortierbrigade
Creative directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creation: Jesse Van Gysel, Tom Meijer
Head of productuion: Charlotte Coddens
Strategy: Vincent d’Halluin
Producer: Eline Rousseau
Design: Yoann Stas
DTP/retouches: Vito Latorrata
Production company: Caviar
Director: Tom Willems
Soundstudio: Geluidshuis
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]