De love campaign van Lolita Swanet

Naar goede gewoonte vraagt Creative Belgium in deze periode van het jaar enkele mensen naar hun love campaign van het afgelopen jaar. Een zachte aanloop naar de Creative Belgium Awards 2021! Vierde in rij om zijn coup de coeur prijs te geven is Lolita Swanet. 1 in 9 voor Pink Ribbon en Etam, een campagne van Lucy, is de love campaign van de marketing campaign and performance manager van Volvo.
Credits
The love campaign series 2021 was made in collaboration with AKA De Mensen.
Agency: Lucy
Brand: Pink Ribbon, Etam
Pink Ribbon
Client: Alain Lambrechts, Aimé Van Hecke, Laura Suetens, Valerie Fornoville
Etam
Client : Margaux Figiel, Elisa Chansac, Nina Fruythof
JCDecaux
Contact: Véronique Vandebroek, Savina Guyot
Creative Director: Iwein Vandevyver, Laurent Dochy
Art Director: Jonas Marysse
Copywriter: Ruben Van Maldeghem
Head of Brand Management: Jonas De Wit
Account Manager: Maïté Camerman
Film producer: Nathan Cahen
Photographer: Valérie Lebeau
Editor: Jelle Stroo
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]