De love campaign van Petra De Roos
In aanloop naar de Creative Belgium Awards 2022 vroeg Creative Belgium in samenwerking met AKA De Mensen zes professionals uit de sector om hun favoriete bekroonde campagne van vorig jaar te delen. De love campaigns zetten ideeën in de kijker die gedachten oproepen als “Ik ben zo jaloers” of “Ik wou dat ik dat gedaan had”. Na Romain Felix is het vandaag de beurt aan Petra De Roos, managing director van LDV United, om te vertellen waarom ze #MixForBoobs van Ogilvy Social.Lab voor Pink Ribbon zo goed vindt.
Credits
Client: NRJ Belgique, NRJ Belgie
Contacts: Miguel Aguza, Laure di Francesco, Fiona Gillen, Gaelle Leys, Khalid Boussouf et Solenn Bouw (NRJ Belgique), Sofie Callewaert, Nathalie Delporte, Jo Nachtergaele, Lucas Borgmans (NRJ Belgie)
Agency: OGILVY SOCIAL.LAB
Account Team: Sabrina Schuller, Alyssia Cnudde
Chief Growth Officer: Christophe Crasselts
Strategy: Julie Frederickx
CD: Jan Teulingkx
Creation: Antoinette Ribas
Creation: Gregory Ginterdaele
Senior Social Creative Team: Clémentine Bailly & Marine Quéré
Copy: Pieter Decanniere
Design: Xavier Vanderplancke
Media: Mathieu De Moor, Inès Banga & Reginald Forrest
Influence: Stefan Bisoux
PR: Laura Verbeelen
Director: Lisa Carletta
Photographer: Lisa Carletta
DOP: Romain Ferrand
TV Producer: Sofie van de wauver
Editing: Hyper Film
Grading: Friction
Composer: DJ ND, JANEE
Retouching: Yelle Vandenbruaene (The Living Room)
Stylism: Francis Boesmans
Art Department: Dries Vanoirbeek
Food Stylism: Anja Spriet
Production (interviews): Jean-Sebastien & Aurelien Delacroix (DELAPRO’D)
Design Vinyles: Romain Riousse (Studio Plastac)