De love campaign van Philippe Fass

Het wordt een traditie… sinds Creative Belgium zijn rebranding heeft doorgevoerd zijn er vanaf 14 februari alweer de love campaigns. Collega’s feliciteren elkaar met werk waarvan ze zelf wilden dat ze het gemaakt hadden en volgens hen een hoedje verdient op 24 mei in het casino van Knokke tijdens de Creative Belgium Awards. Deze reeks love campaigns 2019 werd gemaakt in samenwerking met Hurae.
The Legendary Tour van mortierbrigade voor CHANCE is de love campaign van Philippe Fass, creatief directeur bij Happiness. Met ‘The Legendary Tour’ is de Belgische muzikant CHANCE erin geslaagd om heel wat mensen te laten geloven dat hij in de meest iconische concertzalen ter wereld opgetreden heeft.
Credits:
Client: CHANCE / [PIAS]
Client contacts: Antoine Geluck
Agency: mortierbrigade
Creative Directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creatives: Nicolas Mouquet & Geoffrey Masse
Producer: Tuyen Pham
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Social: Jonas Van Bael
Director/DOP: Maxime Desmet
Editors: Adrien Derez & Preben Verledens
Soundstudio: Raygun
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]