De kracht van beelden is een bekend fenomeen dat al tientallen jaren het onderwerp is van talrijke studies. En met de democratisering van fotografie, dankzij smartphones en hun hoogwaardige camera’s, is communicatie tegenwoordig visueler dan ooit. De beelden die consumenten delen, geven merken bovendien een concreet idee van hoe hun advertenties of producten in echte situaties circuleren. Hoe ze worden gebruikt, de context waarin ze worden weergegeven enzovoort. Brandwatch analyseerde 40 miljoen afbeeldingen, inclusief logo’s, op zoek naar de meest gefotografeerde merken. Met als resultaat?
De volledige studie vindt u op de website van Brandwatch.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]