De voorjaarsstrijd der titanen is aangebroken. Na één en VTM is ook het nieuwe seizoen van VIER deze week succesvol van start gegaan.
Na een jaar kroop De Mol weer bovengronds. De eerste aflevering haalde een sterk marktaandeel van 37.7% op VVA 18-54 (bron: CIM TV Noord - 6 februari 2017, live + vosdal) en slaagde erin om de titel van marktleider in de wacht te slepen. De Mol bleek bovendien het best bekeken programma op dat tijdstip. Uiteindelijk zaten 875.047 kijkers op het puntje van hun stoel toen ze hoorden dat Jessica als eerste het spel moest verlaten. Hoe meer deelnemers hun koffers mogen pakken, hoe hoger de kijkcijfers?
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]