De Mol mist start niet

De voorjaarsstrijd der titanen is aangebroken. Na één en VTM is ook het nieuwe seizoen van VIER deze week succesvol van start gegaan.
Na een jaar kroop De Mol weer bovengronds. De eerste aflevering haalde een sterk marktaandeel van 37.7% op VVA 18-54 (bron: CIM TV Noord - 6 februari 2017, live + vosdal) en slaagde erin om de titel van marktleider in de wacht te slepen. De Mol bleek bovendien het best bekeken programma op dat tijdstip. Uiteindelijk zaten 875.047 kijkers op het puntje van hun stoel toen ze hoorden dat Jessica als eerste het spel moest verlaten. Hoe meer deelnemers hun koffers mogen pakken, hoe hoger de kijkcijfers?

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



