De Mol mist start niet

De voorjaarsstrijd der titanen is aangebroken. Na één en VTM is ook het nieuwe seizoen van VIER deze week succesvol van start gegaan.
Na een jaar kroop De Mol weer bovengronds. De eerste aflevering haalde een sterk marktaandeel van 37.7% op VVA 18-54 (bron: CIM TV Noord - 6 februari 2017, live + vosdal) en slaagde erin om de titel van marktleider in de wacht te slepen. De Mol bleek bovendien het best bekeken programma op dat tijdstip. Uiteindelijk zaten 875.047 kijkers op het puntje van hun stoel toen ze hoorden dat Jessica als eerste het spel moest verlaten. Hoe meer deelnemers hun koffers mogen pakken, hoe hoger de kijkcijfers?
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]