De Morgen en mortierbrigade sluiten chaotisch jaar af

2020 was ongetwijfeld wel het meest chaotische jaar van ons leven. Maar terwijl de wereldwijde warboel bleef doorrazen, creëerde De Morgen rust in de vorm van duidelijkheid voor al haar lezers. En naar goede gewoonte sluit de redactie het jaar af met een overzicht van de belangrijkste artikels.
Mortierbrigade ontwikkelde een gepaste vorm om terug te blikken op de chaos van 2020, in lijn met de ongoing campagnes van De Morgen: een online experience waarin elke maand van het voorbije jaar wordt weergegeven in een interactieve kaleidoscoop. Een digitale krachttoer waarvoor Mortierbrigade de hulp inschakelde van digital artist Jaak De Digitale, creative developer Rogier de Boevé en webdesigner Glenn Catteeuw. Het interactief jaaroverzicht wordt aangekondigd via televisie, radio, social media ads en online video’s.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]