De Morgen en mortierbrigade sluiten chaotisch jaar af
2020 was ongetwijfeld wel het meest chaotische jaar van ons leven. Maar terwijl de wereldwijde warboel bleef doorrazen, creëerde De Morgen rust in de vorm van duidelijkheid voor al haar lezers. En naar goede gewoonte sluit de redactie het jaar af met een overzicht van de belangrijkste artikels.
Mortierbrigade ontwikkelde een gepaste vorm om terug te blikken op de chaos van 2020, in lijn met de ongoing campagnes van De Morgen: een online experience waarin elke maand van het voorbije jaar wordt weergegeven in een interactieve kaleidoscoop. Een digitale krachttoer waarvoor Mortierbrigade de hulp inschakelde van digital artist Jaak De Digitale, creative developer Rogier de Boevé en webdesigner Glenn Catteeuw. Het interactief jaaroverzicht wordt aangekondigd via televisie, radio, social media ads en online video’s.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]