De Morgen stelt enkele opvallende digitale vernieuwingen voor. Dat doet het nieuwsmerk met een nieuwe website en app en een nieuwe digitale editie op tablet voor abonnees. De ondersteunende mediacampagne is van de hand van Lucy.
“We zorgen met deze drie nieuwigheden voor een compleet nieuwe leeservaring met alle mogelijkheden die de digitale wereld te bieden heeft. We willen hiermee als jongste nieuwsmerk van Vlaanderen nog meer inspelen op de behoeften van onze digitale lezers,” vertelt Kirsten Bertrand, hoofdredacteur De Morgen. Bart Eeckhout, de tweede hoofdredacteur van De Morgen, vult aan: “We hopen dat de digitale editie versie 1.0 is van de krant van de toekomst. Die combineert het beste van de krant van vandaag met het beste van het internet."



Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





