De Morgen pakt uit met een aantal grote digitale vernieuwingen, die sterk focussen op een optimale leeservaring en het gebruiksgemak, zoals u elders op pub.be kunt lezen. Naast de vernieuwde website lanceert De Morgen ook een gloednieuwe app voor smartphone en tablet. “Met de digitale editie op tablet combineren we het beste van de krant met het beste van het internet: dezelfde kwaliteitsjournalistiek als in de papieren krant, maar dan verrijkt met alle mogelijkheden van digitaal: video, fotoreeksen en podcasts,” aldus Charlotte Ghekiere, brand manager bij De Morgen.
Om deze digitale vernieuwing aan te kondigen, werkte Lucy een lanceringscampagne uit. De tv- en cinemaspot laat ons kennis maken met de kwaliteitsjournalistiek van de krant en haar nieuwe producten. De campagne wordt verder ondersteund via online video’s, radiospots en een printluik.
Credits:
Client: De Morgen
Group Brand Manager Newsmedia: Katrijn Vrints
Brand Manager: Charlotte Ghekiere
Brand Communication Manager: Lawrence Vervaeke
Agency: Lucy
Creative Directors: Iwein Vandevyver en Laurent Dochy
Creatives: Iwein Vandevyver en Laurent Dochy
Director of Brand Management: Jonas De Wit
Account Manager: Thomas Vuerinckx
Graphic Design: Ken Wuytack
RTV Production: Fledge.tv
RTV Producers: Roeland Jeangout & Frederik Zaman
Director: Colin Huijser
DOP: Ruzbeh Babol
Sound: Cobra Radio Brewery
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]