De Persgroep Advertising lanceert haar eigen trading desk: Second Bid. Daarmee biedt de regie een oplossing voor adverteerders die zelf geen programmatic inkoopmogelijkheden hebben of hiervoor niet samenwerken met een agency- of onafhankelijke trading desk. "Wij weten exact welke bezoeker een pagina bezoekt, op welk domein en welke impressie daar beschikbaar is," vertelt Maarten Galle, head of sales innovation. "Second Bid koopt op basis van algoritmes heel gericht in en zorgt ervoor dat de juiste advertentie bij de juiste persoon, op de juiste plek terecht komt. Zo kunnen we de aantrekkelijkste impressies voor de eerlijkste prijs garanderen."
De inventory van HLN.be, DeMorgen.be, 7sur7.be, HLN.be/nina, GoedGevoel.be, Tweakers.be, Humo.be en HLN.be/Story is sinds vorig jaar beschikbaar voor programmatic buying via het sell-side platform Rubicon. Met Second Bid vervolledigt de Persgroep Advertising haar aanbod en kan de regie nu ook zelf advertentieruimte aankopen voor adverteerders op haar online kanalen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]