De Persgroep Advertising lanceert haar eigen trading desk: Second Bid. Daarmee biedt de regie een oplossing voor adverteerders die zelf geen programmatic inkoopmogelijkheden hebben of hiervoor niet samenwerken met een agency- of onafhankelijke trading desk. "Wij weten exact welke bezoeker een pagina bezoekt, op welk domein en welke impressie daar beschikbaar is," vertelt Maarten Galle, head of sales innovation. "Second Bid koopt op basis van algoritmes heel gericht in en zorgt ervoor dat de juiste advertentie bij de juiste persoon, op de juiste plek terecht komt. Zo kunnen we de aantrekkelijkste impressies voor de eerlijkste prijs garanderen."
De inventory van HLN.be, DeMorgen.be, 7sur7.be, HLN.be/nina, GoedGevoel.be, Tweakers.be, Humo.be en HLN.be/Story is sinds vorig jaar beschikbaar voor programmatic buying via het sell-side platform Rubicon. Met Second Bid vervolledigt de Persgroep Advertising haar aanbod en kan de regie nu ook zelf advertentieruimte aankopen voor adverteerders op haar online kanalen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]