Weet jij wat er leeft bij De Persgroep Advertising? Of heb je een jongere collega die hier nog wat over kan leren? Voor wie nog niet zo lang actief is in de mediasector, organiseert De Persgroep een namiddag waarop wordt ingezoomd op hun nieuwsmerken en magazinemedia.
Dimitri Antonissen, hoofdredacteur van Het Laatste Nieuws, bespreekt de transitie die de merken van De Persgroep doormaakten en nog steeds doormaken. Sterke printmerken worden nieuwsmerken: welke kansen biedt hen dit als uitgever en wat heeft het de consument en adverteerder te bieden?
Die evolutie is ook voor marketing een grote verandering, zij richten hun pijlen nu op een 360° aanpak en trekken de experience marketing kaart. Els De Hauwere, marketing directeur magazines, geeft uitleg bij hun aanpak.
De Persgroep kijkt ook naar wat deze evolutie voor adverteerders betekent. Er zijn meer advertentiemogelijkheden, maar daardoor is er wellicht ook minder duidelijkheid.. Gonda Lontings, sales en marketing manager NP bij Newsworks, vertelt meer over De Persgroeps NP-verhaal.
In dat veranderende landschap wil De Persgroep ook een helder inzicht in campagnes blijven bieden. Thomas Louwagie, senior researcher bij de Persgroep Advertising, licht toe.
Last but not least: versterkte nieuws- en magazinemerken zijn het ideale platform voor je merk. Nora Vanderschrick, head of BrandTales, de creatieve cel bij de Persgroep Advertising, licht enkele cases toe.
Inschrijven voor deze Advertiser’s Academy, die plaatsvindt bij De Persgroep te Asse op 24 oktober, kan tot en met 17 oktober via de website van De Persgroep.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]