De radio inspiratieloos?
Begint de radio als medium dat zijn honderdste kaarsje uitblaast, uitgeblust te raken? Deze vraag stelt zich nu het Belgische radiolandschap ons meer en meer uniforme stemmen voorschotelt. Een creativiteit die sputtert en omroepers die gejaagd zijn volgens Christian Rodrigues van de studio la vita e Media, een vaststelling die voor Sandrine Christodoulou, Audiovisueel Directrice van de RMB, nog niet zo zeker is. Zij blijft steevast in de creativiteit van de radio geloven. Tussen welles en nietes een stand van zaken in deze kwestie.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]