De radio inspiratieloos?
Begint de radio als medium dat zijn honderdste kaarsje uitblaast, uitgeblust te raken? Deze vraag stelt zich nu het Belgische radiolandschap ons meer en meer uniforme stemmen voorschotelt. Een creativiteit die sputtert en omroepers die gejaagd zijn volgens Christian Rodrigues van de studio la vita e Media, een vaststelling die voor Sandrine Christodoulou, Audiovisueel Directrice van de RMB, nog niet zo zeker is. Zij blijft steevast in de creativiteit van de radio geloven. Tussen welles en nietes een stand van zaken in deze kwestie.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]