De radio inspiratieloos?
Begint de radio als medium dat zijn honderdste kaarsje uitblaast, uitgeblust te raken? Deze vraag stelt zich nu het Belgische radiolandschap ons meer en meer uniforme stemmen voorschotelt. Een creativiteit die sputtert en omroepers die gejaagd zijn volgens Christian Rodrigues van de studio la vita e Media, een vaststelling die voor Sandrine Christodoulou, Audiovisueel Directrice van de RMB, nog niet zo zeker is. Zij blijft steevast in de creativiteit van de radio geloven. Tussen welles en nietes een stand van zaken in deze kwestie.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]