De Schone Verhalen van Bridgeneers en Interafval

Crea / News

Van 23 tot 29 november vindt ook dit jaar de Week van de afvalophaler & recyclageparkwachter plaats. Het moment waarop we ons respect tonen voor' het schoonste beroep'. Een tekening aan je raam of een strik rond je afvalzak als dank: na al die jaren is het een goed ingeburgerde gewoonte. En de voorbije periode groeide ons respect alleen maar. Want de inspanningen van onze propere helden tijdens de coronacrisis onderstreepten meer dan ooit het belang van hun werk. Met dat wederzijds respect gingen Intervafval en communicatiebureau Bridgeneers (we herhalen nog even: voorheen Absoluut) aan de slag. Het resultaat? Een campagne vol Schone Verhalen.

Met een gloednieuwe landingspagina een hele resem affiches, banners voor in recyclageparken, advertenties in je afvalkrantje en op sociale netwerken voor de intercommunales zal je niet naast de campagne kunnen kijken. De spots worden getoond op Een en Canvas, regionale televisie en op sociale netwerken. En wie naar de Madammen luistert op Radio 2 zal nog een heleboel meer Schone Verhalen ontdekken.