Op zaterdag 15 oktober krijgen lezers van De Standaard gratis het Stijlboek bij hun krant. Daarin zijn tal van schrijf-en taaltips te vinden. Lezers kunnen ook dit jaar weer meedoen aan de taaltest op standaard.be, in samenwerking met Radio 1.
Ontdek hieronder de nieuwe campagne die mortierbrigade voor De Standaard creëerde.
Credits
Klant: De Standaard
Adverteerder: Emmanuel Naert, Klaartje De Bonnaire
Agency: mortierbrigade
Creative direction: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Strategic Director: Vincent D’Halluin
Head of production: Charlotte Coddens
Producer: Lore Meert
Creative team: Jesse Van Gysel, Yana Gestels, Babo Schokker
Graphic Design: Yoann Stas
DTP: Vito Latorrata
Radio production: Het Geluidshuis
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]