De Standaard heeft stijl

Op zaterdag 15 oktober krijgen lezers van De Standaard gratis het Stijlboek bij hun krant. Daarin zijn tal van schrijf-en taaltips te vinden. Lezers kunnen ook dit jaar weer meedoen aan de taaltest op standaard.be, in samenwerking met Radio 1.
Ontdek hieronder de nieuwe campagne die mortierbrigade voor De Standaard creëerde.
Credits
Klant: De Standaard
Adverteerder: Emmanuel Naert, Klaartje De Bonnaire
Agency: mortierbrigade
Creative direction: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Strategic Director: Vincent D’Halluin
Head of production: Charlotte Coddens
Producer: Lore Meert
Creative team: Jesse Van Gysel, Yana Gestels, Babo Schokker
Graphic Design: Yoann Stas
DTP: Vito Latorrata
Radio production: Het Geluidshuis
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]