De Standaard Solidariteitsprijs 2016 creëert een uitgelezen kans om de wereld van het goede doel met die van de goede communicatie te laten samenwerken, met krachtige advertenties als resultaat. De Standaard riep de voorbije weken non-profitorganisaties op om deel te nemen. Na een eerste jurering worden deze zomer de 24 geselecteerde advertenties gepubliceerd in De Standaard. Vervolgens kiezen zowel het publiek als een professionele jury elk een winnaar, die driemaal een full page-advertentie wint op de backcover van De Standaard (totale waarde: €114.339).
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]