De Tijd en FamousGrey feliciteren ondernemers met heropstart

Crea / News

Maandag 11 mei mochten grote én kleine ondernemers hun zaak weer opstarten, en dat verdient felicitaties, net zoals op de eerste dag dat ze hun bedrijf openden. Met een printadvertentie en een radiospot wil De Tijd hen moed inspreken voor de eerste dag, die nog steeds gepaard gaat met spanning en onzekerheid.

Na acht weken van gedwongen sluiting, voelde de heropstart van de winkels maandag voor elke ondernemer aan als een nieuw begin. Nu hun zaak weer open mag, is er licht aan het einde van de tunnel. De Tijd wil ondernemers alle geluk toewensen en feliciteren met de veerkracht die ze toonden de voorbije weken, veerkracht die hopelijk beloond zal worden met een succesvolle heropstart. Naast felicitaties van De Tijd heeft de campagne ook nog een andere boodschap: het medium garandeert ondernemers namelijk ook dat ze hen door deze onzekere periode zullen loodsen, door betrouwbare informatie aan te bieden en evoluties op de voet te volgen. Ondernemers kunnen dus rekenen op De Tijd als bondgenoot tijdens de heropstart van hun zaak. FamousGrey hielp De Tijd met het creatief vertalen van deze boodschap naar ondernemers, en ontwikkelde een printadvertentie en radiospot van 25 seconden gericht aan grote en kleine ondernemers die maandag een spannende heropstart tegemoet gingen.

De printadvertentie verscheen zaterdag in de weekendeditie van De Tijd en de radiospot is te horen sinds maandag 11 mei.

Credits:

  • Client: Mediafin
  • Client contacts: Chantal Janssens, Katleen Mertens, Stephanie Seynaeve
  • Redactie : Isabel Albers
  • Agency: FamousGrey
  • CEO : Francis Lippens
  • CD: Peter Ampe
  • Strategic director : Jonathan Detavernier
  • Creative Team: Paul Wauters, Jean Werner
  • Account manager: Lies Bernaer
  • Design : Elke Helbig, Anne-Sophie Tonnelier
  • Production: FamousGrey Productions
  • Soundstudio: FamousGrey Productions
  • Sound engineer : Sander Villers
  • RTV-producer: Sara De Grave