De Tijd en L'Echo lanceren nieuwe apps

Na de vernieuwde websites vorig jaar lanceren De Tijd en L'Echo op 17 november hun gloednieuwe universele mobiele apps. Die moeten nu gebruiksvriendelijker zijn dankzij een visuelere aanpak en moeten zorgen voor een efficiëntere navigatie. Op de nieuwe apps, die beschikbaar zullen zijn voor iOS en Android, zullen de lezers kunnen genieten van zowel het nieuws op de website als de digitale krant. Daarnaast is er ook ruimte voor onder andere rubriek als 'Markten' en 'Mijn Tijd'.
Naar aanleiding van de innovatie wordt tussen 17 november en 6 december de paywall opgeheven van het online aanbod van De Tijd en L'Echo. Dit zorgde bij gelijkaardige acties voor een extra bereik van 17 procent. Zo kan iedereen onmiddellijk en gemakkelijk met de nieuwe universele apps kennis maken.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]