Na de vernieuwde websites vorig jaar lanceren De Tijd en L'Echo op 17 november hun gloednieuwe universele mobiele apps. Die moeten nu gebruiksvriendelijker zijn dankzij een visuelere aanpak en moeten zorgen voor een efficiëntere navigatie. Op de nieuwe apps, die beschikbaar zullen zijn voor iOS en Android, zullen de lezers kunnen genieten van zowel het nieuws op de website als de digitale krant. Daarnaast is er ook ruimte voor onder andere rubriek als 'Markten' en 'Mijn Tijd'.
Naar aanleiding van de innovatie wordt tussen 17 november en 6 december de paywall opgeheven van het online aanbod van De Tijd en L'Echo. Dit zorgde bij gelijkaardige acties voor een extra bereik van 17 procent. Zo kan iedereen onmiddellijk en gemakkelijk met de nieuwe universele apps kennis maken.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]