De Tijd | L'Echo heffen paywall op tot 13 december


De lancering van de nieuwe apps van de zakenkranten De Tijd en L'Echo gaat gepaard met een speciale actie. Tussen 30 november en 13 december heffen de kranten de paywall voor het digitale aanbod op.
De Tijd en L'Echo willen iedereen de kans bieden om kennis te maken met de nieuwe apps, die vanaf nu zowel live nieuws (website) als de digitale krant omvatten. Bij een gelijkaardige actie vorig jaar, konden de nieuwsmerken rekenen op een extra bereik van 17%.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


