De volgende media Compass Vision Day gaat dieper in op de dualiteit tussen de "oude recepten" en de "nieuwe digitale opportuniteiten". Beide vragen de nodige aandacht, maar vaak ontstaat er een spanningsveld door de fundamentele verschillen. Die peuteren vragen op: Hoe laten we iedereen samenwerken? (hybrid collaboration); hoe gaan we dit allemaal meten? (hybrid research); kunnen de media wel platform neutraal zijn? (hybrid media) en hoe bouwen we merken in een digitale wereld? (hybrid branding)?
De Compass Vidion Day brengt "media people" samen voor talks op de crossroad tussen media, technologie en creativiteit. Noteer donderdag 8 februari 2018 alvast in uw agenda. Plaats: Passage 44, 1000 Brussel. Meer informatie en details over het programma volgen binnenkort, zo belooft Compass.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




