The Millennium Falcon, wookies, midi-chlorians,… onderwerpen genoeg om tijdens de lunch eindeloos door te bomen met G. Lucas, de nieuwe bounty hunter bij De Vloer. Niet George, maar Gijs. En we moeten blijkbaar ook Lucas Gijs zeggen in plaats van Gijs Lucas. Dat hij van bij Darwin BBDO komt en in de rol kruipt van account executive, ‘t kan allemaal wel zijn. Dat doet niets af aan het feit dat enkel de drie eerste films top waren en alle verdere spin-offs gedrochten zijn van hier tot Naboo en terug. Behalve The Mandalorian. Hoe goed was The Mandalorian? May The Floor be with you, Lucas!
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]