De Vloer doet een efforke voor JOYN

Crea / News

Joyn - BroodjeDe Vloer bedacht een opvallende imagocampagne voor Joyn, de gratis app die alle voordelen van winkelen in je buurt bundelt en je vlotjes nieuwe adresjes laat ontdekken. Vertrekpunt voor de campagne: de nieuwe baseline 'Uit liefde voor lokaal'. Die focust op het grootste voordeel van winkelen in je buurt: de extraatjes zoals ‘de groeten aan de bomma’ of ‘de extra ballekes in de soep’.Joyn - Soep
Ook op het programma: een reeks swingende radiospots die, met de hulp van Het Geluidshuis, een ode brengen aan de dagelijkse efforkes die winkeliers voor ons doen. En de printcampagne toont dat wie lokaal winkelt, altijd geniet van dat ietsje meer. Joyn - KapperVoorts wordt de campagne ook uitgerold op social media en alle andere eigen kanalen van Joyn. Deze campagne krijgt een vervolg tijdens de eindejaarsperiode.



Credits
Creatief team: Kirsten Ryvers, Liesbeth Vandenbergh
Design: Vitaliy Kyiaiev
Creatieve directie: Koen Van Deun, Johan Roelandt
Business Direction: Patrick Clymans
Account Director: Aline Huls
Account Executive: Simon Mortelmans
Klant: Koen Delvaux (CMO), Natalie Hoekx (Marketing Director), Mieke Beelen (Digital Channel Manager)
Radio-productie: Het Geluidshuis
Illustraties prints: Mark Borgions