De Vloer doet een efforke voor JOYN

De Vloer bedacht een opvallende imagocampagne voor Joyn, de gratis app die alle voordelen van winkelen in je buurt bundelt en je vlotjes nieuwe adresjes laat ontdekken. Vertrekpunt voor de campagne: de nieuwe baseline 'Uit liefde voor lokaal'. Die focust op het grootste voordeel van winkelen in je buurt: de extraatjes zoals ‘de groeten aan de bomma’ of ‘de extra ballekes in de soep’.
Ook op het programma: een reeks swingende radiospots die, met de hulp van Het Geluidshuis, een ode brengen aan de dagelijkse efforkes die winkeliers voor ons doen. En de printcampagne toont dat wie lokaal winkelt, altijd geniet van dat ietsje meer. Voorts wordt de campagne ook uitgerold op social media en alle andere eigen kanalen van Joyn. Deze campagne krijgt een vervolg tijdens de eindejaarsperiode.
Credits
Creatief team: Kirsten Ryvers, Liesbeth Vandenbergh
Design: Vitaliy Kyiaiev
Creatieve directie: Koen Van Deun, Johan Roelandt
Business Direction: Patrick Clymans
Account Director: Aline Huls
Account Executive: Simon Mortelmans
Klant: Koen Delvaux (CMO), Natalie Hoekx (Marketing Director), Mieke Beelen (Digital Channel Manager)
Radio-productie: Het Geluidshuis
Illustraties prints: Mark Borgions
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]