De Vloer en HLN laten het nieuws niet wachten

De Vloer ontwikkelde de campagne voor de vernieuwde app van HLN, de populairste nieuwsapp van het land. In de campagne wordt opgeroepen om het nieuws en belangrijke wereldleiders als Poetin, Trump en Merkel niet te laten wachten. Naast een reeks printadvertenties omvat de campagne ook nog een social medialuik, bannering, 2m2 posters en digital outdoor.
Dit is niet de eerste campagne die De Vloer doet voor Het Laatste Nieuws. Sinds begin 2016 is De Vloer verantwoordelijk voor de abonnementcampagnes en losse promotiecampagnes.
De vernieuwde app is te downloaden via Google Play en App Store.
Credits
Client: Het Laatste Nieuws
Client contact: Peter Van Hoecke, Inge Debremaeker Account team: Charlotte Vanhoutte, Tanja Rogiest Creative directors: Johan Roelandt, Koen Van Deun Art director: Ivo Mertens
Copywriter: Matthias De Smet
Production company: MoJuice
Producer: Geert Geuten
DOP: Pieter Neirynck
Photographer: Koen Demuynck
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]